Известие

Collapse
No announcement yet.

Всичко за Алфа Ромео МиТо

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Чувствам се длъжен да информирам бъдещите собственици на МиТо, че ако вземете един шублер и измерите разстоянието на фугите при задните фарове, то ще откриете, че има разлика м/у лявата и дясната с 2мм.Ей тия немци не са добре.Другото , което видях от някакво ревю по телевизията е, че на предните седалки кожата отзад долу ниско не била зашита или залепена отдолу и ако си завреш разбираш ли ръката под седалката може да дръпнеш кожата нагоре и да видиш дунапрена отдолу.И последното беше, че се появи кондензация във фаровете, след като я прекара през автомивката.
    мене ме нема, в целата схема........

    Comment


    • sen7, явно аз съм смахнат, ама такива неща ме побъркват особено това за фугата и за конденза
      sigpic
      днес съм в почивка ---

      Comment


      • Просто се ядосвам, че Ролото можаха да го направят по-бързо, а уж сме със спортно сърце. Колкото за ремапите, то и по-голяма турбина може да се сложи, ма файдата каква е, кинтоизваждация винаги.
        Arena Coast Customs

        Comment


        • Първоначално публикувано от Pastora Покажи съобщение
          Тъпото е, че Поло ГТИ ще е с 1,4 турбобензин 180 коня и 0-100 км/ч за 6,9 сек. Май сме изостанали....
          не искам да се притесняваш след 2 месеца ще излезе мито 220hp сметни си ти секундите
          MiTo 1.4 155

          Comment


          • Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
            sen7, явно аз съм смахнат, ама такива неща ме побъркват особено това за фугата и за конденза
            Няма нищо лошо в това да се стремиш към перфекционизъм , стига да си подготвен да се провалиш.И аз мразя някакви малки работи да ми развалят цялостния кеф, но чак да меря с шублер големините на фугите на колата - това е прекалено за мен.

            п.с. за това ли избра да се занимаваш с дизайн ?
            мене ме нема, в целата схема........

            Comment


            • Първоначално публикувано от sen7 Покажи съобщение
              Няма нищо лошо в това да се стремиш към перфекционизъм , стига да си подготвен да се провалиш.И аз мразя някакви малки работи да ми развалят цялостния кеф, но чак да меря с шублер големините на фугите на колата - това е прекалено за мен.

              п.с. за това ли избра да се занимаваш с дизайн ?
              Стига бе, фуги...
              Виждали ли сте отблизо последната С класа на Мercedes? Tолкова тъпо са измислили предния капак и калниците, че фугата минава по-цялата дължина на предницата и е толкова голяма, че спокойно мога да си пъхна кутрето вътре.

              В Aston Martin всички фуги ги мерят с шублер преди да излезе колата от завода, ама то и затова цената им е такава.

              За обикновени коли, нещата описани по-горе от колегата са просто смешни.

              Сещам, че в Audi Bild бяха класирали Audi Q7 V12 TDI пред Porsche Cayenne Turbo S, забележете, само и единствено заради по-ниския разход на Q7 и малко по-големия багажник.
              Просто защото нямаше други параметри, по които да е по-добро от Porsche-то.

              Всеки си ги гласи нещата както му изнася, нЕма да се нервите.
              Alfa Romeo 166 3.0 V6
              Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

              Comment


              • Първоначално публикувано от sen7 Покажи съобщение
                Чувствам се длъжен да информирам бъдещите собственици на МиТо, че ако вземете един шублер и измерите разстоянието на фугите при задните фарове, то ще откриете, че има разлика м/у лявата и дясната с 2мм.Ей тия немци не са добре.Другото , което видях от някакво ревю по телевизията е, че на предните седалки кожата отзад долу ниско не била зашита или залепена отдолу и ако си завреш разбираш ли ръката под седалката може да дръпнеш кожата нагоре и да видиш дунапрена отдолу.И последното беше, че се появи кондензация във фаровете, след като я прекара през автомивката.
                Държа да ви уведомя че освен това с кожата на седалките другите две неща не ги намерих. Но колко хора си бъркат под седалката. Ще ме накарате да взема едно БМВ и да му открия двайсетина недоправици. Явно швабата си е шваба- т.е швайне- дай му да плюе това което не е немско. Кой знае какво МиТо са взели и колко са го търсили да е такова.
                Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                sprint tropheo
                155/1.8
                156/2.0 Selespeed

                Comment


                • Ми,явно това МиТо,не е чисто ново и е имало удар някъде отзад,за да се разместят фугите и стопа е пукнат и от там влиза вода и става конденз.
                  Alfa 155 1.7,1.8 ex
                  Alfa 166 2.4 3 ex
                  155 1.8 MY 95 sport

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
                    Държа да ви уведомя че освен това с кожата на седалките другите две неща не ги намерих. Но колко хора си бъркат под седалката. Ще ме накарате да взема едно БМВ и да му открия двайсетина недоправици. Явно швабата си е шваба- т.е швайне- дай му да плюе това което не е немско. Кой знае какво МиТо са взели и колко са го търсили да е такова.
                    По добре нещо на VAG вземи ,че там няй-ще ги заболи.Преди месец си бях намерил едно сборно списание от 2006 май с надо 20 теста,ей където и да участваше кола на VAG все на първо място беше.
                    Там имаше и сравнение на 147 Фейс ,1чка и Опел Астра,естествено Алфата е последна.Най-дразнещото в статията беше ,че всъщност Алфата и Опела са с 1,9 JTD 150 ,ма според редакторите нещо тоя на Алфа не го бивало толкова,колкото ополския.
                    Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                    Comment


                    • Не казвам, че има недоправки в митото или че няма неща които леко дразнят, но картината не е лоша. Между другото това под седалката не го бях заглеждал, но и това не го видях. Вероятно ако се возят хора отзад от краката може да се откача.
                      Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                      sprint tropheo
                      155/1.8
                      156/2.0 Selespeed

                      Comment


                      • Alfa Romeo MiTo 1.4 TB 176 CV - Un anno di soddisfazioni

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Денис Покажи съобщение
                          Това просто спира дъха,светло бъдеще го очаква това мито в моите ръце
                          Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                          Comment


                          • http://www.youtube.com/watch?v=RmSTE6eM_uU&hd=1
                            Много яка рекламка
                            Ако в края на годината съберете всички презервативи, които сте използвал и успеете да направите автомобилна гума от тях с гордост можете да я наречете GOODYEAR!
                            Alfa Romeo 166 2.0 TS + А-95Н LPi

                            Comment


                            • много е готина рекламата на МиТо
                              VW Passat 2.5 TDI 4 Motion '00 - now
                              Alfa Romeo 145 1.4 TS '98 - ex

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от ilin4o Покажи съобщение
                                не искам да се притесняваш след 2 месеца ще излезе мито 220hp сметни си ти секундите
                                Но 1,75 куб
                                Arena Coast Customs

                                Comment

                                Working...
                                X